Newstitleleft

Netparty - Generelt - Plugged #24 Eval

Newsbar_right

Hvordan synes du Plugged #24 forløb?

Kunne du finde din plads? Udvalg i kiosken? Loungen? Combos? Intranet (www.lan)?, find selv på flere..


Halløj! Tak for god lan!

Lad evalueringen begynde.

  • Med den mængde hjælp i gav i forhold til pladser, synes jeg i gjorde det overskueligt over hvor folk skulle sidde.

  • Udvalget i kiosken er jo genialt gang for gang. Kaffe, sodavand og toast lavet med Kisser og crews kærlighed.

  • Fino!

  • Combos: to helt overskuelige turneringer alle kan deltage i, og gode præmier dertil. Evt. Noget lignende Warlock, quack eller worms kunne være fedt at tage med næste år

  • Intranet = Fino!

evt. om natten hvis folk skal sove kunne det være dejligt hvis folk ikke cyklede, skatede ,mastuberede, råbt og skreg lige uden for sovelokalerne. :)

  • Vi ses til foråret til mere god lan og toast!
  • Jens

Var desværre ikke at finde i rækkerne, da der simpelthen var udsolgt på 0.5 sekunder!

Kan vi få en VIP ordning - hvis man har været der 5 gange i træk, så har man ret til en plads, bare lige den første dag registreringen er åben? ;)

Jeg har snart skrevet så mange reviews at jeg tror jeg kun vil skrive det dårlige, og det får mig nok til at lyde som en gammel sur idiot, men wth.

Larm: Synes at støjniveauet var blevet øget væsentligt, og der blev jævnligt råbt på tværs af hallen, hvilket var til stor gene for resten af deltagerne. Desuden skete det at folk bare sad i en slags trance og sagde underlige abstrakte lyde, for the sake of i don't know what, måske at de skulle respawne eller lign. Pisse irreterende.

Waveboard, Skateboard og Cykling på de gange hvor folk lå og sov er yderst uacceptabelt! Man er kommet for at spille computer og hygge sig, ikke for at bruge skolen til det, man ikke må bruge den til i hverdagene.

Ideen om VIP pladser er dum, men hvis den indføres kan den da ligeså godt ryge op på 10 gange i træk.. Det er jo ikke fair.

Desuden er det fandme ikke iorden ikke at tage sig affald med sig når man går! Det går jo slet ikke at man ikke tænker længere

Jeg er nu meget godt tilfreds! På trods af problemer med strømmen, tog I det jo i stiv arm, og klarede det hele uden det store postyr, så ros for det! =)

Ideen om VIP er skrald, da vi alle sammen kommer hvert år! ;)

Har egentlig ikke så meget konstruktivt, vil bare sige jeg er godt tilfreds!