Newstitleleft

Netparty - Forslag - Plugged #26 feedback

Newsbar_right

Tak for at I endnu en gang ville holde os med selskab og spise vores toast! Vi håber, at I havde det svinagtigt fedt, og vi glæder os til at se jer næste gang.

... apropo næste gang, så kunne vi godt tænke os at høre, hvad der gik godt og skidt. I skulle meget gerne modtage et spørgeskema på jeres mail. Denne tråd er ment til en mere åben diskussion.

Så hvad synes I fungerede pisse godt? Hvad kan vi godt tune lidt til næste gang? Hvad syntes I om valget af comboer? Var det okay med noget Mario Kart? Til jer, som ikke deltog i comboer ... hvorfor ikke? Hvad kan vi lokke med, for at få jer til at deltage næste gang? Andet?


Ang. Comboer, ved jeg er der er mange der godt kan lide at spille csgo, så det vil altid være en sikker vinder at have som combo:-)

  • Netværk: Optimalt og alt xxx var igen downloadet hjemmefra!

  • Kiosk: Tooooooooooooast! godt udvalg af diverse goder og priser ofc.

  • Turneringer: Ros, ros og atter ros. Selv om jeg ikke er Lol spiller mere (selv om vi vandt, egoisme powerah) så var jeg i værtfald fan. Angående den Mario Kart turnering der fandt sted så var jeg imponeret hvor godt det gik, håber også crew så success i dette, jeg tænker at vi sagtens kan køre 3 combos igen, med en combo lignende Mario kart, så som Super smash, brawlhalla el. lign.

Hearthstone var lidt kaotisk da folk ikke var så glad for reglerne, men alligevel bare talte i fåmandskredse om det. Da jeg lavede reglerne vil jeg værtfald opfodre folk til at engagere sig mere hvis man allerede er uenig, så vi kan få det ordnet med det samme, istedet for at vi bliver nød til at lave en klapsalve-stemning om wild eller standard. :D

  • forslag til combo'er: Heroes of the Storm, Warlock (det er savnet <3) og et RTS spil, Stronghold, SC2 eller wc3 idc.

  • Perspektivering til sidste år: Jeg er glad for at folk har indrettet sig lidt mere end sidste år, hvor det var lidt kaotisk med løb, cykler og 3. verdenskrig over det hele, specielt når der var besøg.

Tak for god lan, ses til forååååååårs toast

Har svaret på spørgeskemaet, men ville bare lige give Kisser lidt ekstra ros. Ikke pga. af toast eller dåse sodavand, men fordi hun er så solidarisk og bundsympatisk, og hun husker en fra sidst, og ved endda hvad man normalt vil have i sin hotdog. Det er høj, høj klasse, og Plugged vil ikke være det samme uden hende.

^Amen!