Newstitleleft

Langå Nanolaug - Generelt - Fedt med så meget opbakning omkring Nanolaug

Newsbar_right

Som overskriften lyder, så er det jo et luksusproblem at der er rift om pladserne.

Man skal være ret hurtigt ude hvis man skal sikre sig en plads, og så er det ikke en gang bindende. Sker det at folk ikke møder op? (Det mindes jeg nemlig er tilfældet) ville jeg muligvis være interesseret i en plads her i weekenden.

Mvh Rasmus


Det har du helt ret i. Grundet måden hvorpå vores tilmelding fungerer, så er der ofte nogle der ikke dukker op. Men hvornår/hvordan vi lige kan se at nogen ikke kommer, kan jeg ikke lige gennemskue. :)

Ja det er sgu herligt!

Som det er nu kan vi kun tage folk i døren hvis der folk har frameldt sig på siden. Det sker så også fra tid til anden at folk melder sig fra, helt op til på dagen.

Men som udgangspunkt er pladsen din indtil du dukker op, eller framelder dig.

Så for at være sikker på at få entré til de glade lokaler skal man altså være skrevet op på siden eller ha fået grøntlys via det e-mail halløj der var?

Jeg bor i Aalborg nemlig, så ville lige være helt sikker på hvordan og hvorledes, for ikke at køre forgæves, eftersom det ville resultere i et seriøst rage-quit/fit. ;)

Men kunne det evt. være en idé med en eller anden form for depositum ved tilmeldelse? Ellers er tendensen jo klart at man skriver sig på så snart tilmeldingen åbner, og i nogle tilfælde gør man det for senere bare at have muligheden for at dukke op, uden man egentlig behøver at gøre det, og dermed napper pladser fra andre.

Yeah, vi har snakket om depositum, men det er bare generelt lidt besværligt og dyrt at gøre. Det kan dog være der sker noget i løbet af næste år (det kan ikke afvises).

Rasmus der er en plads 64 :)

Ikke i følge tilmeldingen? Er der stadig plads eller var jeg for langsom?

du sidder da på nr 66 :P

Hov!

Hvordan faaaen det...? -.- Har ikke selv trykket tilmeld :)

Jeg har dog i mellemtiden fået en vagt på arbejdet lørdag, så er nød til at springe over alligevel.. :(

Hva så med at annulere din tilmelding? så der er plads til en anden? :)

Det var mig der trykkede, hvis han ikke kan så afmelder jeg ham da igen... Sendte ellers en mail :(