Newstitleleft

Langå Nanolaug - Generelt - Lift fra Århus

Newsbar_right

Hey folkens! Jeg forsøgte på facebook, men giver det også lige et skud her. Jeg bor i Århus, men mangler lidt et lift, hvis jeg skal have min stationære med. Jeg er selvfølgelig villig til at betale kørselspenge og des lignende, hvad end du er til toast eller cool cash. Bare jeg kan komme til byernes by i weekenden!


Jeg skal selv fra Randers til Langå med offentlig transport, og regner med at pakke mit grej ned i en papkasse, også tage det med i bussen. Rute 230 kører næsten lige forbi skolen, og stopper på Gydevej. Godt være den ikke er helt billig, men i det mindste ikke så dyrt som Taxi.

Rasmus: Du mener vel rute 231? 230 kører til Hobro. :)

Rune: Evt., så kan du jo tage toget til Langå, og bestikke nogle ti at hente dig der? Det kræver naturligvis, at din desktop er bærbar nok, til at du kan komme på toget. :)

Det var nok også endt med det, men jeg fandt sgu et lift, så nu kan jeg sidde på ordenlig computer fremfor min studie laptop (Y)! Men må sgu tilstå, at jeg ikke havde tænkt på taxaen!

Fedt, Rune, så ses vi jo til LAN.

Ja, det er ret smart det der taxa, meget smartere end traditionel kollektiv trafik, fordi du selv bestemmer start- og slut-destination. Tror det er et aarhusiansk startup. Det er lidt ligesom Uber, bortset fra at de har en dedikeret chauffør, og et standardiseret betalingssystem. Det bliver fucking stort. På sigt tror jeg slet ikke vi vil se private biler på vejene.

Så ved du det til næste gang! :P