Newstitleleft

Netparty - Generelt - Plugged #22 combos

Newsbar_right

Yo peeps,

Vi er så småt begyndt på forberedelserne til næste omgang plugged. Så for at tilgodese ihvertfald nogle af jer mht. combos, så kunne det lige være interessant at vide hvad i spiller i dag.

Go!


age of empires 2, star craft 1 brood war holder med esben der, Hearthstone jeg nu ikke så meget for, men Fist full of frags yes sir!

Hearthstone og LoL - og så er worms altid en sikker vinder selvom jeg kun spiller det til Nano ^^

Og age of empires II ( kan snildt spilles i hold )

Age of Empires II - mega god ide :D Derudover synes jeg også det er på tide med en LoL combo.

Og så selvfølgelig den klassiske worms.

Derudover vil jeg godt gøre opmærksom på den skræmmende mangel på skattejagt der har været de seneste lan!

Lol helt klart. Enten 5v5 eller 3v3 hvis det får flere hold til at melde sig.

Sensible soccer - klassisk fodbold spil.

Descent 1 pvp, kan hentes gratis på www.dxx-rebirth.com/ og pvp med capture the flag etc. mods ligger på www.enspiar.com/dmdb/ sammen med 700 andre baner til D1-2-3

Det egner sig godt til storskærm med 6 frihedsgrader hvor der er rig mulighed for at se folk panikke og det er lige til at blive køresyg af.

@ Handberg: den eneste grund til du vil bruge din nano weekend på at spille SKAK er for at se dronningen blive ædt af tårnet!

Jeg synes det kunne være fedt med et spil som speedrunners. Det er let at lære og koster ikke særlig meget. :)

Battlefront 2 burde da være med. ellers så jeg gerne at LoL eller Speedrunners var med.