Newstitleleft

Netparty - Generelt - PLUGGED #20 Combo'er

Newsbar_right

Hello fellow nerds, girls and boys og måske endda ladyboys

Kommer der Combo'er denne gang - i så fald hvilke?

Jeg har et godt forslag til en :)

Måske i skulle lave en Combo med hvem der kan ryste en sodavand også skyde længst med den! det er set før i Mario Party 8 til Nintendo WII, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre i virkeligheden?

Jeg ville egentlig bare vide om i havde planlagt noget, ellers har jeg da nogle forslag :)

/Fessor


Havde sådan håbet at Command & Conquer ville være klar til nanolaug, men ser ikke ud til at det bliver en mulighed :(

Ja det kunne ha være grait! som man siger i Norge! Hvad med cocktailpølse mikado? lyder det ikke som en udfordring ?

Der er ikke noget som frossen kyllinge bowling der fremhæver et linoleums gulvs sublime egenskaber. En lang gang behændigt beklædt med den alsidige linoleum er det eneste sted en frossen burkylling føler sig rigtig hjemme. Mulighederne er i denne sport næsten uendelige da man kan bruge både dåser, flasker, hamsterere(frosne), dværgpygmæer(+skridtbeskyttere) og dertil sirligt opstillede skoleborde til at guide det frosne projektil af gallus domesticus mod sit mål.

Jeg ser bestemt potentiale i din cocktailpølse mikado, men er der mulighed for eventuelt at kombinere med en ostahaps mikado?

Vi kører lidt nostalgia med CS1.6, worms og trackmania nations. :) Vi diskuterede lidt om det skulle være cs:go, men vi var meget i tvivl hvordan vi skulle gøre det i combo mæssigt øjemed, så vi holdte os til det andet ;)

Hvad med gode gamle 2v2 Q3 arena :)? det er sku da "owl"school :) måske skifte trackmania ud med bombermann

Bomberman > Trackmania (Den gang, stadig og vil altid være). Quake I ville være totalt klasse. Første Shoot em up hvor 3D rigtig fik lov at træde an på scenen. Tænker også noget old school strategi ville ha været klasse. SC I f.eks. lur mig om alle ikke har glemt diverse timings osv. Eller endnu længere tilbage? (Jo længere man går tilbage, jo mere latterligt bliver det også at få til at virke)

Det være mine 5 cents. Ses på grillen.

Hvad med WC||| eller Half Life :)