Newstitleleft

Netparty - Generelt - Refundering af nykøbt billet?

Newsbar_right

Kære Crew

Dejligt at Nanolaug alligevel bliver til noget, da det er noget jeg glæder mig til hvert år. Dog har nogle venner og jeg selv købt nye biletter, da vi troede man havde mistet sine gamle. Er der en måde at få refunderet sine nykøbte biletter på? Ellers vil vi vær især ende med 2 pladser.

Hilsen en tilfældig glad gamer.


Der skal vi vist have fat i vores kasserer. Hvilke pladser har i valgt i den nye bestilling og under hvilket navn er de bestilt?

Mange tak fordi du svarede så hurtigt.

De nye biletter vi har bestilt er 62, 63, 64 og 65. 62: noget i retningen af "TheStarsky". 63: "Mixitu". 64: "Splax". 65: "Lazerzpro".

De er refunderet nu.

Hilsen kassereren

Mange tak, det var dejligt at det kunne lade sig gøre så smertefrit.

Hilsen Splax

har ikke fået en mail på at bestille mine billeter igen så ville spørger om i kunne sende den igen

Hilsen nEkolas

Hej Nikolas,

Jeg har forwarded den igen, du skulle have modtaget den sidste også. Hvis ikke er du velkommen til at skrive til mig på markus@nanolaug.dk

@Morten Jeg kan se at Andreas (Mixitu) plads 68 ikke har betalt endnu. Skal han ikke med, ellers hust at det er onsdag der er sidste frist, ellers bliver pladsen frigivet.