Newstitleleft

Netparty - Generelt - Plugged #21 - evaluering

Newsbar_right

Skriv hvad du synes.... godt og skidt..


Som altid fedt lan jeg kunne lide alt udover comboen, Jeg vil foreslå til næste party noget lidt nemmere at gå til end et moba der egentligt tager ret lang tid at lære, for eksempel et FPS som quake eller noget i den stil, og personligt vil jeg gerne have et RTS på programmet - C&C generals all the way... :) kunne godt lide idéen med skattejagten, og præmierne til konkurrencerne var ret fede. det kunne være fedt hvis der blev lavet noget der kan smides op på storskærmen når den ikke bliver brugt, her tænker jeg at man kan lave en hjemmeside hvor man kan skrive et spil på som man vil hoste kl. x hvis man mangler folk til et spil, jeg tror at det kunne gøre det muligt for folk der ikke kender hinanden at game sammen og der er jo det vi er der for :D. igen super fedt lan glæder mig til næste gang !

Yeah game is hard... Kan godt se hvad du mener med at det evt. giver en skæv vridning med DotA 2. Vi havde jo så også en Worms turnering, så vi prøvede at balancere det. Vi tager det med til næste plugged :)

Ideen med at have announcements på storskærmen kan jeg godt lide, og vil gerne arbejde lidt på at få det til at ske :)

Ikke så meget at sige, super fedt som det plejer :) Btw kan godt lidt ideen med storskærmen :)

cool :D

Fed idé Esben, det kunne være fedt nok at komme til at spille med andre på et mere casual niveau!