Newstitleleft

Netparty - Generelt - Husk og Download hjemmefra

Newsbar_right

Hej, nu har der ikke været så meget snak om det i denne omgang, men vil bare lige bede alle om at downloade alt hvad de regner med at bruge til lan, da dette vil forbedre den samlede oplevelse af lanet.

Så få downloadet og opdateret jeres steam, battlenet og origin kataloger, i god tid :)


Synes godt om.

Synes godt om

Jeg tænker da, at jeg skal downloade 30 GB Busty Sexy Asian, når jeg kommer kl 19:00 i aften

Det syns jeg er en god idé, Jens. Kan du smide den op på medieserveren, så vi andre også kan have glæde af det? Jeg vil gerne stille min samling af tentakelvideoer til rådighed, hvis det har interesse.

Amen, jeg er glad for at der er én med på bølgen. Er dine tentakelvideoer i HD? Jeg er meget kvaliteteskrævende. Jeg tænker da bare, at vi tager en god Lørdag formiddag, lige før morgenmaden, og slår os ned ved projektoren, og deler livets glæder fra Asien.

Det lyder dæme hyggeligt, jeg smider lige mine tijuana donkey shows i puljen.

Kunne man så ikke bare streame et par afsnit af 'Familien på Bryggen'. Så tror jeg nok at hele salen er psykologisk kastreret for resten af weekenden. Så man kan bruge sin tid på at rage over AWP'ere og feedere.