Newstitleleft

Netparty - Generelt - Flere pladser? plz

Newsbar_right

yo nano, kan I ikke adde nogle pladser til jeres LAN-party. Vi er nogle stamkunder som nyder jeres lans rigtig meget og vi vil med garanti gøre brug af jeres kiosk til det maksimale. Vi er meget kede af at vi ikke kunne nå tilmeldingen.

Håber I vil lytte til vores råb i desperat nød.


upvoted

Enig

Hej

Ked af at høre at I ikke fik plads. Desværre er vi blevet enige om ikke at sætte flere pladser op, da vi aldrig ved om scenen er oppe eller nede og om hele musiklokalet er flyttet ned i festsalen. Derudover giver det os en hel masse bøvl at skaffe ekstra borde og holde styr på pladser udenfor vores tilmeldingssystem.

Til gengæld plejer der at falde nogle fra op mod party, så mon ikke I kan få en plads hvis I holder øje med siden.

Nu har jeg selv fået en plads, og har fået alle mine venner med, men vil dog opfordre at folk tog deres reservation seriøst og mødte op, eller afmeldte i det øjeblik de fandt ud af at de ikke kunne komme.

Hvordan har fremmødet været i procent de seneste plugged? Nu har jeg være med ca. 15 gange og synes da altid der har været tomme pladser.

Kan kun give dig ret - det er MEGA dick-move at blive væk uden at give besked.

For det første optager man pladsen som en anden kunne have brugt. Derudover har vi i crew gjort alt klar - stol, bord, netværk, strøm, armbånd, ect. alt det arbejde er spildt.

Typisk er der ca. 10 tomme pladser +/-3, med undtagelse af Plugged #22, der var vi 79/80.

Vel sagt, Rasmus. Der er dog faktisk mange, der framelder sig lige i sidste øjeblik, og de pladser bliver hurtigt reserveret igen. Men det ændrer ikke på, at omkring 10 mennesker ikke møder op.

Vi er rigtig træt af det på de andre deltageres vegne, fordi der er rigtig mange, som simpelthen ikke får en billet. Det er nu også sjovere at holde party for en fuld sal.

I kroner og øre gør det også en forskel. Bare i indgangen forsvinder der 1.500 kr, og omsætningen i kiosken falder ligeledes med ~15%. Vi går ikke konkurs på det, men det er penge som kunne være allokeret til vildere præmier, mere lir og det atomdrevne toastjern, som Kisser har ønsket sig.

Vi har drøftet flere løsningsforslag i CREW, for at stramme ind på det. Mærk dig mine ord:

Vi ser ikke let på det! Der vil blive taget handling! Tiden hvor man kunne undlade at møde op til party er endeligt FORBI, og vi går en ny tid i møde, med jernstyre, nultolerance og superlammere.