Newstitleleft

Netparty - Generelt - Comboer til plugged 26

Newsbar_right

NU er der snart ikke mere end 2 uger til at plugged starter. Så spørger hvilke comboer der bliver til dette lan


Det er ikke hundrede procent fastslået endnu, da der er nogle ting vi skal undersøge om er overhovedet er muligt.

Jeg kan afsløre, at det formentlig bliver tre comboer denne gang. Et konsolspil, et FPS og et tredie. Vi er tidligere gået væk fra at afholde tre comboer, men vi overvejer at have tre med denne gang, hvor den ene er splittet op i flere heats med forskellige timeslots.

Kunne det tænkes det var CS?

Givetvis ikke. En combo som CS kræver noget ekstra opsætning og generelt er vi individuelt i crew ret presset på tid pga. arbejde des lige, såh.

Kunne league of legends tænkes? Kræver ikke super meget opsætning? Da man jo bare opretter costume games og sådan!?

Personligt synes jeg at Rocket league har virket godt de gange det har været med.

Nu er der snart kun en uge tilbage. Jeg synes at kunne være dejligt hvis i snart kunne komme en nogle combo's så man kunne have mulighed for at købe spillet hvis man ikke er ejer af det og at man så kunne nå at lære det. Også hvis man skulle have en chance for at finde nogen og spille med

Hearthstone turnering kunne være pænt grinern.

Vi er ved at tælle stemmerne op, og valgresultatet får I i aften.