Newstitleleft

Netparty - Generelt - Plugged #28 - aflyst

Newsbar_right

Hvis i har spørgsmål, klagesange eller trøstende ord i forbindelse med aflysningen, så kan de stilles her.


Spørgsmålene er simple: Hvilken tekst skal males på vores protest-skilte? Hvem komponerer en passende klagesang? Er det ved Randers kommune vi mødes og sultestrejker?

Forstår ikke de kan finde på at smide jer ud med så kort varsel, der burde være ret for at klage og afholde det planlagte Lan, og så tage diskussionen bagefter??

Jeg tænker noget med at lokalerne jo alligevel står tomme, og køge kommune har federe regler :P

Det kan være vi kan få Kisser til at skrive en protestsang.

Jeg tænker vi skal spise protest toast i stedt for at sultestrejke.

@Jesper: ja det er lidt noget hø, især fordi vi i første omgang havde fået bekræftet lokalerne. Men de har så efterfølgende set på vores forening og vurderet at vi ikke er berettiget til at låne lokaler til weekend arrangementer.

Hvad skal jeg gøre af mit liv når jeg ikke kan spise Kissers Toast lavet fra hjertet i November måned? Vi pusser Fenris på dem..

Er det sikkert, at der ikke kan stikkes til Randers Kommune? Altså, er det 100% sikkert, at der overhovedet ikke kan gøres noget?

Yep, jeg har både ringet og mailet med dem over de sidste 3 dage. Og der er desværre ikke noget at gøre. :(

Ekstra bladet, tv2, Jyllandsposten!!!

Skriv,råb, brok jer!

Betyder det at Nanolaug smider håndklædet i ringen for fremtidige lan?

Markus du har skrevet med kommunen, har de ikke fortalt hvorfor Nanolaug ikke er en folkeoplysende forening mere? Er der ikke nogle ting der kan laves om, gøres bedre, for igen at blive en folkeoplysende forening? :)

Jeg er sikker på, vi er rigtig mange som føler et tilhørsforhold til Nanolaug, som gerne vil give en hånd og gå gennem ild og vand for at få Nanolaug til at blive ved med at være en ting.

Johan, hvis du tager et kig på forsiden, så er der nogen hos kommunen der har indrømmet deres fejl og at verden selvfølgelig ikke kan være tjent med at Nanolaug ikke eksisterer. :)

Yes, kunne jeg se lige da jeg havde skrevet opslage. ;)