Newstitleleft

Netparty - Forslag - 20 ekstra pladser ??

Newsbar_right

De der 20 ekstra pladser i snakkede om ??? :)


Vi har snakket med pedellen og han ville ikke garantere at scenen var væk når vi skal holde Plugged - så vi er ved at kigge lidt på om vi kan klemme flere borde ind andre steder.

Jeg er villig til at skrumpe lidt sammen og det er min side mate nok også hvis vi må klemme en ind imellem os ;)

Så er der kommet lidt info i forhold til ekstra pladser.

Scenen er desværre oppe under Plugged #20, men givet vores tidligere bord opstillinger så regner vi med at kunne gøre plads til 10 ekstra personer.

Jeg får lige fikset noget, hvor folk kan tilmelde sig evt. en anonym doodle. Det bliver efter først til mølle, og man kan ikke selv vælge hvor man kommer til at sidde.

Update to follow.

Jeg har lavet en doodle hvor der er 10 pladser.

For at reservere en plads:

  1. Opret en konto her på nanolaug.dk
  2. Gå ind på: http://www.doodle.com/nmk4dq8xa7yq6375
  3. Skriv dig op med samme navn som du bruger på nanolaug
  4. Du modtager en mail fra os om at du har reserveret en plads
  5. Denne mail skal du svare på inden for 24 timer.
  6. Når du modtager en kvittering på dit svar er du sikker på at du har fået en plads.

Hvis du ikke skriver dig op med korrekt email osv, så sletter vi dit doodle entry. Det samme gælder hvis der går over 24 timer fra at vi har sendt en mail til dig (eller hvis din mail bouncer).

Ja det er lidt omstændigt, men jeg tror det er den letteste måde at fikse det på. Vær opmærksom på at det også kan ske at folk afmelder sig på siden, de 10 pladser der er her er separate fra den normale tilmelding.

Skulle du ende op med at finde en fri plads, hvor du heller vil sidde så sæt dig på den, men skriv tilbage så vi kan slette din reservation på doodlen.