Newstitleleft

Netparty - Forslag - Plugged #25 Eval

Newsbar_right

Ris/Ros - Hvad virkede? Hvad kan vi tune lidt på?


Ros

Netværk: Yderst optimalt, bemærkede ikke problemer, så er glad for at folk fik downloadet deres Xxx der hjemme

Kiosk: Perfekto! Kissers toast bliver bare bedre og bedre. Godt udvalg igen igen

Turnering: Rocket League igen var positiv fra min side. Længe siden med en worms så det var yderst morsomt, derimod var der kun 11 der deltog ud af 80, hvilket er lidt mææh.. men det er nok bare mig

forslag - Heroes of the Storm, RTS, Warcraft3?, Quacke eller Warlock

Soveplads: Dejligt snorkeorkester, godt at sove til. :P

Fællesdrev: Døøøø' lækkert

Evt - Ris. Jeg syntes der var lidt påstyr om aftenen når der var besøg, var evt. på vej ud og ryge, og så kom der bare en flok indianer løbende, fik da en skulder på mig med ét efterfuldt undskyld, men folk må gerne være lidt opmærksomme og ansvarsfulde med dem de får besøg af. Tror også jeg snakkede med Kisser om det.

Hej Jens!

Du har ret i det med besøg. Vi har som regel ikke noget problem med, at der er enkelte besøgende i dagtimerne. Vi gider bare ikke have folk rendende sent på aftenen og om natten.

Denne gang syntes vi det var for meget, og vi var rundt og bad folk om at gå gentagne gange, med moderat success.

I udgangspunktet kunne vi godt låse dørene efter eks. kl. 22, men det ville nok ikke være en populær beslutning blandt rygerne. I gamle dage gjorde vi netop dette, men dengang havde vi et decideret rygelokale – det har vi ikke længere.

Jeg tror måske vi skal være bedre til at fastsætte, offentliggøre og håndhæve regler omkring besøgstider. Og så gå til indkøb af en stor kæp, som vi kan slå folk med når de skal jages ud.

Endnu et fedt party!

Fandt det en smule upfindsomt at lave turnering i Rocket league igen, men det er selvfølgelig også fordi vi ikke selv er så skarpe til det :p

Fed ide med at vise Worms finalen på storskærm (tror det var det jeg så) Ville bare ønske det var blevet annonceret enten over mikrofon eller på storskærmen, så man kunne have planlagt lidt efter det. For ville egentlig gerne have set det, opdagede det bare ikke før det næsten var ovre, fordi jeg var dybt optaget af et andet spil lige der. Så kort sagt: fedt, men gør gerne mere opmærksom på det =)

Mer' af samme slags!

Sgu et fedt Lan party :) netværket virkede sgu pisse godt men som der bliver sagt længere oppe gerne annoncering af at i viser det på storskærmen jeg så sgu slet ikke at det var der????