Hej jeg tænkte om man kunne komme ind på skolen før klokken 7? Jeg skal derned og mine forældre har nogle problemer med kørsel så jeg tænkte at det var fint nok hvis jeg bare kunne være inde på skolen omkring klokken 6 måske? :D


Du kan nok godt komme ind i hovedgangen, i le for regn og blæst, men gangen udenfor salen/kiosken/loungen (og salen selv) er off limits.

Men så er det altså kun fordi det er dig! Vi vil helst ikke gøre det til en trend at hele pøblen stimler udenfor længe før åbningstid. Lige før dørene åbner har vi nemlig stresset rundt en hel dag, og der vil vi gerne slappe lidt af, lægge slagplan og have en spisepause uden forstyrrelser. Håber det er forståeligt, det er ikke fordi vi ikke elsker jer. :)

Jeg skal prøve at huske at låse op for dig, hvis ikke der allerede er åbent, ellers må du banke på ruden.

Mange tak og det skal jeg nok lige huske :D

Behøves ikke alligevel har lige fundet ud af at jeg kan være hos min mate men elles tak for hjælpen :D

Cool. Så låser vi døren, trækker gardinerne for, og lader som om vi ikke er hjemme.

Det er helt i orden :D