Newstitleleft

Off-Topic - Generelt - For adventure lovers

Newsbar_right

Hejsa,

Jeg faldt lige over følgende kickstarter i går: Dreamfall Chapters (fortsættelsen af efterfølgeren af The longest Journey).

Projektet har nået sit mål og der er 6 dage tilbage at pledge i. Hvis der er nogen i NanoLaug regi der er ligeså glad for adventures, så kan jeg varmt anbefale The Longest Journey (TLJ) serien.

Dreamfall Chapters samler op og afslutter historien der blev startet i Dreamfall: The Longest Journey. Uden at spoile kan man nok sige at Dreamfall sluttede mere bradt og med mindre afklaring end både Mass Effect 3 og Assasins Creed III. Så Dreamfall Chapters mangler simpelt hen, og heldigvis bliver den nu til noget pga. Kickstarter.

Nå men grunden til at jeg skriver denne post er at Dreamfall Chapters har annonceret et stretch goal, hvor de vil begynde på pre-production af afslutningen af April Ryans historie (det orginale TLJ). Det er selvfølgelig også for at folk ikke ender med at sparke sig selv over at de ikke vidste at man kunne støtte udviklingen af Dreamfall Chapters.


MEN HVORFOR SKAL HUN GÅ SÅ SINDSYGT LANGSOMT I THE LONGEST JOURNEY?! Any way, backede det dengang det blev annonceret :)

Shift+click as far as I remember... Så løber hun..

Ellers var det dobbelt klik der fik det til at gå hurtigere. Men det er ved at være mange år siden jeg spillede både TLJ og Dreamfall