Newstitleleft

Off-Topic - Generelt - Planetside 2 - Outfit

Newsbar_right

Hej folkens..

Det sidste stykke tid har jeg nørdet lidt i planetside 2, og må sige jeg er positivt overrasket. Det er basalt set free2play battlefield i kæmpe. Hvis du ikke kender spillet så prøv lidt google-fu eller tjek det ud på steam.

Jeg kunne godt tænke mig at oprette et outfit og hvis det kunne starte i NanoLaug regi ville det være fedt, så derfor lufter jeg tanken her.

Jeg har strikket en forhistorie og en struktur sammen på outfittet som kan læses her.

Outfit'et er Terran Republic og har hjemme på Miller serveren.

Skriv her i tråden, hvis det har interesse.


  1. Hvor meget tid indbefatter det?
  2. Kræver det at man spiller samtidigt?
  3. Får man noget ud af at være med i et outfit?

Problemet med PS2 er, at det er en smule broken. Køb og vind vil jeg kategorisere det som. har spillet det med en mate og vi oplevede flere gange at folk bare kunne camp spawnpoints med flyers med sindsyge AOE cannons. Spillet er sjovt, no doubt, men indtjeningen af deres ingame valuta, er alt for slow.

Markus: - Jeg havde tænkt en aften om ugen, eller måske kun hver anden uge. - Ja, det er da sjovest, men man kan jo altid solo lidt. - Man får mere "XP, certs", + noget godt selskab.

Alexander: Der er jeg uenig i. Du kan købe/indtjene til noget andet grej og bedre grej, men det ændrer ikke på at to spillere vinder over en spiller - ligemeget hvor meget han/hun har købt. Så jeg vil ikke kategorisere det som køb og vind. Det er rigtig du kan campe spawnpoints - men du skal du jo bare spawne andet steds, eller hente en spawn-mobil. En del af spillet er jo netop at overtage fjendens spawn points. Dog vil jeg give dig ret i at indtjening af ingame valuta er lidt slow.