Newstitleleft

Netparty - Generelt - Gruppetilmelding

Newsbar_right

Nu står vi jo på dagen til at vi skal tilmelde os. Og jeg kom til at tænke på, hvordan forgår det nu med at der er forudbetaling? Nu skal jeg selve købe 5 billetter, da folk er på ferie og så videre, men hvordan og hvorledes? Skal jeg tage 5 pladser som normalt også skal man betale for dem? Eller skal man bare betale også kommer der plads reservation senere eller? :)


Hej Asker!

Modsat hvad du er vant til fra før, så vil det foregå således at du først køber og betaler for det antal billetter du gerne vil have, og derefter får du lov til at vælge pladser. Håber, at det giver mening!

Vær opmærksom på at det kun er muligt at betale med: Dankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Maestro eller VisaElectro.

Casper - Kasserer

Skal man have en profil på Safeticket for at kunne købe billeter? Det plejer at gå hurtig for at blive udsolgt, så vil gerne være lidt på forkant. ;)

Det burde du ikke behøve.

@Markus Hvis vi ikke kommer med, er der så ikke et sted for folk med +10års deltagelse? Giv os det gamle rygerum! :D

@KHRJ90 det er jo ikke med den konto du har været med i 10 år, så det er jeg sgu ikke sikker på :P

@markus Self har jeg flere brugere! :P

@markus Måske er det den her?

Nu er der to af dig, hjæææælp

Men et bonus tip er at være klar over på safeticket :)

Det er jo sindssygt! 2 min og alle pladser er taget! Heldigvis fik jeg :D

Edit: tog fejl! der er flere pladser tilbage (: