Newstitleleft

Netparty - Forslag - Plugged 19 ris og ros

Newsbar_right

Nok en gang har vi trodset alt, der hedder sund fornuft, og tilbagt en weekend på at game og lame i en festsal med 80 andre tilpas ildelugtende nørder.

Fra CREWs side, synes vi faktisk at dette har været et af vores bedre events. Der har været mange deltagere, god tilslutning til vores konkurrencer, og generelt en fed stemning i salen.

Det eneste, vi synes var lame, var at projektoren i loungen gik i smadder, så vi ikke kunne spille Guitar Hero eller lame Futurama-maratons. Der var også langsomt internet første aften, men sådan er det, når 80 mennesker finder ud af, at de skal opdatere hele deres Steam-katalog (til en anden gang ser vi gerne, at folk gør det hjemmefra).

Naturligivis er vi også meget interesseret i at vide, om I nørder deler vores mening. Har du ris, ros, gode forslag eller blot nogle konstruktive kommentarer?

  • Var kioskudvalget ok?
  • Hvordan var aftensmaden?
  • Forløb konkurrencerne ordentligt?
  • Iøvrigt, vidste du godt at der var mulighed for at betale med kort?

Lad høre!


1# Som ALTID er kiosken perfekt, både med personale og udvalg. Der er ikke noget at komme efter.

2# Engang kunne man bestille pizzaer til en flad 50'er og så var der 15 - 20 forskellige. Kunne jeg godt tænke mig igen :) ?

3# Jeg var selv med til Dota 2 og synes at tiden der blev brugt på konkurrencen var meget passende.

4# Nej.

Det eneste man kunne sætte en finger på, var internettet som ødelagde alle online spil fordi det laggede. Kunne i ikke finde et program på nettet der lukkede af for dem der brugte mere en f.eks. 100 KB/s. Ellers som alternativ kan Markus helt sikkert programmere et til næste gang :p

2# Engang kunne man bestille pizzaer til en flad 50'er og så var der 15 - 20 forskellige. Kunne jeg godt tænke mig igen :) ?

Vores pizzapusher har skiftet ejere, og hvorefter kvailteten og serviceniveauet dalet drastisk. Derfor har vi skiftet leverandør – denne leverandør har dog ikke det samme udvalg. Jeg ved nogle har været træt af, at vi ikke længere laver maden selv. Dette kan man jo genoverveje, hvis tilstrækkeligt mange er utilfreds med madudvalget.

Mht. net – ja, det var super nederen. Vi har desværre kun 30Mb/s download at gøre med. Jeg ved, at Markus prøvede at throttle de brugere, der sugede mest net, og det hjalp til dels, men så var der med det samme to andre brugere, der sugede ligeså meget net. Førhen kunne man blot lukke for torrents osv., men problemet denne gang hedder Steam, og det vil nok ikke være så populært at bandlyse. Næste gang, må vi bare gøre folk opmærksomme på, at de skal opdatere deres katalog hjemmefra.

Personligt havde jeg dog kun problemer den første aften.

1: Kioskudvalget var PERFEKT, det kan vist ikke siges meget anderledes, masser af forskellige ting og kanon lækre priser!

2: Aftensmaden forløb over alt forventning, for mange valgmuligheder og så går der altid lort i den, jeg syntes det var perfekt at kunne vælge imellem de 4 ting i have og maden kom lige til den tid den skulle.

3: Konkurrencerne kørte jo ganske udemærket, dog spillede jeg ingen af de spil, men sådan er det jo.. Jeg fik spillet så meget andet.

4: Og nej jeg vidste ikke man kunne bruge kort til betaling, var det både i indgang i kiosk?? For så kunne det da godt ske jeg havde brugt flere penge da jeg løb tør for kontanter lørdag aften :-/

1: Kissers kiosk er stadig fantastisk! Det er et sted hvor alle nørderne kan blive enige for en gang skyld og lægge mac vs pc diskussionen på hylden for at tilbede den fantastiske tåst, som er underlig god hver gang! Er det muligt at få Nestea som en del af udvalget næste plugged? :)

2: Jeg var meget tilfreds med udvalget lørdag aften! Synes de 4 valgmuligheder var fint, og så kunne man jo selv bestemme om der skulle svin/hest på pizzaen. :)

3: Konkurrencerne var gode og for en gang skyld blev der ikke brugt for lang tid ved hver konkurrence. :)

4: nix? Hvem har nævnt det da?

Udover en laggy start, så synes jeg helt sikkert at det har været en af de bedste plugged og jeg ser meget frem til næste, hvor der jo er 10 års jubilæum! :D yeY! Derudover synes jeg også at crew skal have applaus for at deltage i konkurrencerne, selvom de måske ikke var de mest øvede i DoTa2 comboen :D "Vi banner ham den gamle, han ser gammel ud!"

Jeg vil for det første gerne undskylde for at have downloadet TF2 og L4D2 under Nanolaug, problemet var bare at jeg først fik min PC i fredags, så havde ikke haft mulighed for at downloade spil. Det vil selvfølgelig ikke ske igen..

Kiosken var i mine øjne blevet bedre end sidst, og kunne godt lide opgraderingen med Red Bull og Custommade Slikposer.

Madbestillingen ville jeg så absolut kalde optimal, og vil hellere have 4 valg, end 20, også ikke være sikker på hvad jeg får.

Ingen anelse mht. kort.. også Mastercard Debit?

Men egentlig synes jeg det var et af de bedste plugged jeg har været med til siden Plugged 9 (10 Pluggeds Jubilæum!! :D)

Tak for endnu et godt LAN!

Som sædvanlig et mere eller mindre perfekt LAN.

Det eneste punkt, hvor jeg kunne ønske forbedringer var i forbindelse med Internet. Jeg ved ikke i hvor høj grad I har kontrol over, hvad der kommer ind og ud, men i disse tider hvor mere eller mindre altig er afhængig af en stabil (OG LAGFRI) netforbindelse, kunne det være sprødt, hvis man kunne helt fjerne for store mængder downloads (Steam, torrents), så det kan lade sig gøre at spille uden lag, for hvem gider det?!.

"Jamen, så kan jeg jo ikke hente hele Total War serien ned!?" Nej, det er rigtigt, men så gør det hjemmefra, eller, hvis jeg ikke husker helt forkert så kan man kopiere sine Steam files over og så skal man kun validere cachen og voila. Men det kan godt være, jeg tager fejl. Vi oplevede dog gang på gang at måtte ty til 90'er spil (hvilket på ingen måde er dårligt!), fordi de var de eneste, der tillod 'LAN only'.

Ellers vil jeg gerne foreslå Crew at til næste gang leje en hoppeborg til at sove i.

Jeg syntes også det var en af de bedre LAN i år.

  1. Kiosken var perfekt som den plejer. "Verdens bedste tåst" prisen går stadig til Kisser!! Priserne var gode som altid.

  2. Det smagte fint, det eneste der måske kunne ændres var, de var lidt sjovt at i skrev "Pizza med ko ( muligvis også hest)" men jeg kunne personligt godt tænke mig at vide hvad der var på.

  3. Jeg syntes var en god combo at lave, Dota er et populært spil og ganske underholdende. jeg deltog dog ikke selv da jeg stadig stinker til det. TF2 var også en sjov ide da det er gratis på steam ( som næste gang gerne været downloaded enden man kommer til LAN!! :) ) ellers var det super.

  4. Nej det vidste jeg heller ikke!? det er der da ikke nogen som har sagt.7

Men som sagt syntes jeg det var et genial LAN, glæder mig allerede til næste gang ;)

#flere: Vi har nok ikke været gode nok til at kommunikere ud, at man kunne betale med betalingskort. Man kunne bruge både VISA og Mastercard, samt American Express og en masse andre taberkort. Det gør vi bedre næste gang.

#Lasse: Pizzaen var med ko (i dagligtale kendt som "oksekød"). Og måske lidt hest.

#Kristian: CREW var sguda gode til det, det var spillet, der var lort. Jeg så selv at de kørte tutorial igennem og alt muligt. Og ham den gamle mand så altså sygt gammel ud, så kan sgu godt forstå holdet ikke gad have ham med! Gamle mennesker er pisse skrøbelige, og skal altid brokke sig over alt muligt tåbeligt.

#Thomas: God idé med hoppeborgen. Det er også for slapt, at vi ikke allerede har sådan én. :D

#flere: Vi opfordrer altid folk til at deltage i vores konkurrencer, uanset om man er stinke til det (se: CREW-teams). Det er også derfor vi prøver at køre konkurrencerne, så det ikke nødvendigvis er som man gør det i "pro-gaming", men som vi føler flest vil have det sjovt ved. Det er heller ikke altid de bedste der vinder, fordi vi gerne vil minde folk om, at livet er uretfærdigt. ;D (se: TF2 combo med flere præmiekriterier).

Alle: Man må gerne diskutere flere ting, end dem jeg lige ridsede op i OP.

1: Kiosken var awesome og Kisser er altid FUCKING Awesome!

2: Super godt!

3: Var med i TF2. OG jeg synes at den måde TF2 blev afholdt på var mega godt!!

4: Næh det glemte i da vist og sige :D!

Mere: Jeg ved ikke om der er et sted hvor man kan få "Kontakt" med de andre nørder i salen. i steden for at gale op. Men jeg prøvede på jeres facebook side da vi spillede det gode gamle "TrackMania Nations Forever" og det var ikke nogle succes. :) det var det eneste Negativt :)

Ellers fucking awesome lan Igen,igen,igen :) og ses næste gang :D

#Danni: Vi har før haft noget chat-halløj, og vi har også haft en fysisk tavle til at stå, men det har ikke været den store succes. Måske noget old skool IRC er sagen?

Ellers er man altid velkommen til at kontakte CREW, hvis man vil have noget smidt på storskærmen eller annoncere noget i halløjtalerne.