Newstitleleft

Netparty - Forslag - Plugged 19 ris og ros

Newsbar_right

Nok en gang har vi trodset alt, der hedder sund fornuft, og tilbagt en weekend på at game og lame i en festsal med 80 andre tilpas ildelugtende nørder.

Fra CREWs side, synes vi faktisk at dette har været et af vores bedre events. Der har været mange deltagere, god tilslutning til vores konkurrencer, og generelt en fed stemning i salen.

Det eneste, vi synes var lame, var at projektoren i loungen gik i smadder, så vi ikke kunne spille Guitar Hero eller lame Futurama-maratons. Der var også langsomt internet første aften, men sådan er det, når 80 mennesker finder ud af, at de skal opdatere hele deres Steam-katalog (til en anden gang ser vi gerne, at folk gør det hjemmefra).

Naturligivis er vi også meget interesseret i at vide, om I nørder deler vores mening. Har du ris, ros, gode forslag eller blot nogle konstruktive kommentarer?

  • Var kioskudvalget ok?
  • Hvordan var aftensmaden?
  • Forløb konkurrencerne ordentligt?
  • Iøvrigt, vidste du godt at der var mulighed for at betale med kort?

Lad høre!


Måske kan noget chathalløj eller fysisk tavle virke hvis folk bliver gjort opmærksomme på det!

#Nikki Jeg synes også det var den mest underholdende kamp vi havde, så er helt enig med dig!

#Nikki: Det skal jeg huske til næste gang! jeg takker!

For #$@$ !@$*, i skulle dælme ha' informeret lidt bedre ang. Brugen af kort! Keg har da minimum misset 20 tååååst's... sadface! Ellers foregik det hele perfekt, efter min mening!

Btw. Glæder mig til plugged står i old school spillenes tegn!

Bring in some Rune!

#Asp Er det en gang 1v1 aim_headshot? :D

Jeg vil godt lige sige en kommentar til nettet.

Vi låner en forbindelse på Langå Skole, som via Randers Kommune forbinder til nettet. Den er begrænset til 30 Mbit/s. Fra fredag aften ind til engang lørdag, lå belastningen på 30 Mbit/s.

Men jeg ser ikke begrænsningen som problemmet. Der er en server/node ved Randers Kommune eller undervisningsnettet som har en "ping-tid' på over 500 ms og det er lige om vi belaster med 0 eller 30 Mbit/s.

Det er det samme problem på andre af Randers Kommunes skoler.

Vi vil prøve at se hvad vi kan gøre til næste gang, men det bliver lidt svært uden en anden forbindelse.

/Casper Strøm og netværks-nørd

#Hr. Hoffmann: Der gøres opmærksom på, at CREW ved sit rutinerede spil gjorde sig bemærket ved at nå til 3. runde i DOTA2 (længere end Nils og Runes hold) - vel at mærke uden på noget tidspunkt at få en "hero" over lvl 6.... Flot? - MEGET!..

#Thomas Neergaard: Det er mindst 3 plugged siden, jeg startede med at downloade hele TotalWar serien, og jeg er næsten færdig! Så du skal bare have tålmodighed et par Plugged endnu... Medmindre de kommer med et nyt selvfølgelig... Eller jeg køber ny spand... Det må jeg tage forbehold for.

#Teis, Neergaard junior + Neergaard senior: - AOEIII rules...

#Hr. Hoffmann,Martin Karst: Rigtigt og udover aldrig at nå over lvl 6, så gjorde vi på intet tidspunkt skade på vores modstandere. Det er FAIR PLAY på et MEGET højt niveau. På mange måder vandt vi en moralsk sejr.